Online Diary ᵔᴥᵔ: Birthday
Showing posts with label Birthday. Show all posts
Showing posts with label Birthday. Show all posts

Happy Birthday. Mama!

Today is my beautiful mama's (48th) birthday! We love you so much, you're such a hard worker and a great example of a wonderful mother. Even though you're turning 48, you'll always be the hip, young mom who played tag with us. Happy birthday, we love you!


You are my angel, my soul and the ultimate heavenly gift to me. With you, Mom, am always at peace. Wish you a very Happy Birthday again! Mmmuacks mmuacks :*

I love you, My sweet mother.




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

Bufday Buddy!


 Ehem ehem arini birthday sape yeee? ^^ birthday Hana Tajima kee? muahaha. untunglaa dapat kawan dgn Hana Tajima kan. tp yg neh hana tajima yg xori ;p

ekceli, arini birthday cik Adriana Izzati bt Mat Salleh ! Siapa gerangannya? Ini budak comel lotey molek macam saya! XD

Dear Nana :D HAPPY BIRTHDAY, dah 16 tahun dah kawan sara sorang ni. Hahaha. Bestfren forever okey? Sorry kalau ade buat salah. maaf zahir & batin *macam raye pulak*


  
 *sorry macik kite curik gambar die kt FB. 
dengan captionnya #sayagedikdansayatawuitu#. wuu* cun kan die? ^^


 Semoga panjang umur dan murah rezeki
Semoga berbahagia dengan ehem eheeemm
semoga  dapat harungi ujian yang mendatang
semoga berjaya jadi budak baek
semoga cepat kawen 

Meh nak wat surprise cket. 
Nah, makanla kek google neh. hahahaha.
Nanti nana bake kek sendiri laye. kan pro. hihihi ;p

 


                            Love ya!

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment


Happy Birthday . Buddy


HAPPY BIRTHDAY TO YOU

HAPPY BIRTHDAY TO YOU

HAPPY BIRTHDAY , BUDDY.. Have a blast!  





Comel kan die? Haha ^^

Nama   : Siti Nurin Alya
Nama manja   : Yaa
Umur   : Dirahsiakan*
D.o.B   : 25/5
Status   : 4 kali bercerai *hikhik
Artis kegemaran   : cik Sara Ali
Numb phone   : 017-********

So nak kasi sedikit hadiah khas untuk kau
Harap terima x')              



Bye !


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

Forever 16

Hahahahahaha Birthday to me-eeeeeee,

Happy birthday to me. I’m already 16 now. Well, it's not important cz saya masih kebudak-budakan lalala. So what. Not that I look like it, mind you.  Actually, I look more like budakbudak 'kot', but that’s not the point. Well, me telah diberanakkan pd 6.17 , 25January and mama ada pernah story dulu yang saya lah anak yang paling senang nak 'meletup'. Hahahahaha tinggi hidung kejap *bangga*





Well , I dah tanye Lisa nak pinjam gambar die. Actually the cake is the point. 
Her cake same with me for today hihihihi. Jangan jeless.

.
.
.
.
.
.


And as today is arwah Adam's birthday juga. Sebak gila :|  Not a day goes by when I do not think of you and how empty my life would be if you were not here. Happy Birthday my dearest and sweetest ! Miss you so damn much :'(





Izinkan saya mepotretkan gambar awak semasa awak meninggalkan kami untuk selama-lamanya. Kami sangat rindukan awak ! :'( Al-Fatihah :')

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

Happy Birthday KFCM !

7thJanuary2012




Happy Birthdayy Hero Malaya ! Happy Birthday The Famous Malaysian Goalkeeper ! 
Happy Birthday Khairul Fahmi Che Mat. 


Be patient with the gossipzz okie?  xoxo mengaum cket? Awumm ! ;)



notakukukaki : Tak sabar nak tunggu 25Jan pulakk.OKbye -.-



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen