Online Diary ᵔᴥᵔ: Bufday Party

Bufday Party


Hi semalam birthday cik yaya kite. Arini  pulak anak-anak sepupu aku buat bufday party.
Ewah rase tua pulak ckp anak sepupu haha. Bajet mude la kan ;p Aku bab bab party neh excited terlebih mengalahkan budak ngee ;p


Kak erin, mama, sadiq and......... aku kt hujung sekali. 
Dahla kene lindung ngan sadiq yg boncet :(

Yang kecik duorang tulah bufday boy n girl, eisya n aqif.
Eleh kecik2 dah pandai stylo ea mengalahkan macikmacik die. opss.

Haih kungfu panda pon adeeeeee. Aqif tengok panda tu macam tengok hantu pocong jek. 
Upacara memotong kek mase neh. Haih kelaaasss kau. 
Happy Birthday to you Aqif budak ucukx :*



Budak eisha neh macam tahu tahu je aku nak snap die ^^

Haaa.. neh satu lagi. Lawan? Kau ade?
Haih setiap kali aku tengok barbie cake tuu, fening nak start makan macam mana dulu. Okey baek xyah tengok. macam sayang je nak makan. Bak kata adik aku yg boncet tu, start makan kekoh kepala barbie tu dulu. macamla boleh makan kepala die -.-'

Abang hensem tu dah penat layan karenah budakbudak c:
Kebanyakan orang tua pum dah nak buat muka bajet cute macam budakbudak jugak aritu
termasuklah kak erin si budak tua neh. Abaikan background die* Hikhik
Neh mase mmumia game. Teringin jugak nak maen. Tapi segan.
 kite dah besar la. sedar la cikit :3
Eleh terlebih excited pulak yang pakai baju hitam tu.
Tu firstime nampak muka macamtu bila dalam gambar -.-






Thank you for the invitation cousin! :)

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 mulut murai:

Post a Comment

. Sila tinggal tapakaki anda disini .

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen