Online Diary ᵔᴥᵔ: First day for 2012 ^^

First day for 2012 ^^

Assalamualaikum 3.1.2012 x)




The first day of school this year ^^



Aceceh dah masuk Form 4 youuuuu knoww? Macam xpercaya jeeeeeeeeeee. HAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHA *gulingguling* -.-
Tapi aku agak confuse lah dengan umur aku. Aku tengok orang laen semua ade perubahan ketinggian tapi aku. Sobsob mendukacintakan humph tapi takpe. Pendek cket bukan bermakna kita tak gagah aite? ;p

Tadi Kaunselor mama tanya mane budak form3? Aku hapa lagi angkat tangan lah. Aduii malu betol takkabadiri -,-

Alhamdulillah arini had already decided nak pilih aliran sains agama. Yeah belajar bahasa arab tinggi la al-maknanya huheeeeee x)


Okie lah gtg. Itu dulu untuk arini. Btw, I really enjoyed today cz can meet my buddiesssss yg lama terpisah oh ;')

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 mulut murai:

Post a Comment

. Sila tinggal tapakaki anda disini .

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen